دانشجویان مهندسی IT دانشگاه صنعتی(مهندسی) فناوری های نوین

دانشجویان مهندسی IT دانشگاه صنعتی(مهندسی) فناوری های نوین
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 140044
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 197
تعداد آنلاین : 1

مشاهده چت روم

چت و دوستیابی

در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار شد، سامسونگ از گلکسی نوت 8.0 خود که در واقع برای رقابت با آی‌پد مینی آمده است پرده برداشت. پس از موفقیت‌های بدست آمده برای این برند در پی تولید گلکسی نوت، نوت 2 و نوت 10، ظاهرا سامسونگ حالا حالاها قصد توقف در تولید این سری را ندارد.
همان‌طور که از نام این تبلت نیز پیداست، این گجت مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی و قلم مخصوص استایلوس است. زیر ظاهر درخشان و صیقلی آن یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.6 گیگا هرتزی A9 و 2 گیگابایت رم آرمیده است. در تست انجام شده نیز این دستگاه بدون هیچ گونه توقف در اجرا یا کندی با سربلندی آزمون‌ها را گذرانده است. جدا از رقابت همیشگی سامسونگ و اپل باید بگوییم که از بزرگی صفحه نمایش این گجت پیداست که مانند دیگر تبلت‌های 7 تا 8 اینچی مثل نکسوس 7، برای رقابت با آی‌پد مینی پا به بازار گذاشته که ناگفته نماند صفحه نمایش 8 اینچی این محصول با رزولوشن 1280×800 پیکسل وچگالی 189 پیکسل در هر اینچ، از آی‌پد مینی با 163PPI پیشی گرفته است.

البته نباید به مشخصات سخت‌افزاری بر روی کاغذ اکتفا کرد و تفاوت‌های عمده به سیستم عامل‌ها باز می‌گردد. بایستی صبر هم کنیم و ببینیم تا این محصول جدید سامسونگ، در عمل چگونه خواهد بود. شما چه فکری درباره آن می‌کنید؟! آیا خواهد توانست برای آی‌پد مینی و حتی نکسوس 7 یک رقیب سر سخت و پر ادعا باشد؟!

galaxy-note-8-0-7

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, توسط s.roshanbin